piątek, 7 grudnia 2012

49. Zimowa sesja ! + lps z mikołajek

Hejka .

Przepraszam za długą nie obecność .
Wyszłam dziś na ogródek , teoretycznie zamarzły mi stopy i ręce .
Ale teraz jem herbatniki i piję herbatkę :3

Ok , zdjęcia nie są podpisane ale wszystkie są mojego autorstwa !!!!
Kevin , oczywiście chciał żebym zrobiła mu fotę na bloga .

Piorun ^.^

Piesek mojej przyjaciółki.

Piorun i koleżanka .

Moja rodzinka pingwinków ♥

Mikołajkowy LPS - Fiona .

Zdjęcie Fiony

Dogole <3

Doggy i Rose ♥

Moje wszystkie dogi .

I zdjęcie na nagłówka Dogi Niemieckie LPS :]

Rusty i Harry :3



Latający KEv.



Latający Kev 3 ^^

Znowu Kevin . ( Kev : Teraz chodź tutaj , ale szybciej !  DM : Nie mogę ! Stopy mi zamarzły!)

Kev i Rocka .

I ponownie .



Moje foczki ♥

Huhuhu xD Africk .


♥____♥ 

Kotka mojej przyjaciółki , może niedługo moja ponieważ jej się nie podoba ♥

;D

Kotecek (pisane celowo) mojej przyjaciółki .

I wszystkie LPS które mi pożyczyła .

Takie tam xd



Wszystkie LPS będące na zdjęciach .

I ponownie Rusty i Harry ♥

A teraz moje nowe LPS :
Od lewej : (chyba Boston Terier ) Melanie , Bullcio oraz Fiona :3
Wszystkie te LPS dostałam wczoraj na mikołajki .
Bullcio nie jest zgapiony od BM ale po prostu pasuje .


Dobra , miłego weekendu !




2 komentarze:

  1. Ładne nowe lps! A foy wyszły pięknie! Najładniejsza a z Afrikiem jak słońce lekko zachodziło. Zapraszam na mój blog moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne nowe figurki :) Zdjęcia są extra, szkoda,że u mnie nie ma jeszcze śniegu ;/.
    cute-collection-lps.blogspot.com -wpadniesz? (komentarz mile widziany).

    OdpowiedzUsuń