poniedziałek, 26 listopada 2012

48. Ranking LPS fuzzy .

Cześć ;-)

Uff . Nie macie pojęcia jak się cieszę  , dostałam ze sprawdzianu z geometrii 4 !
Większość miała 2 i 3  , na 18 osób (jedna nie pisała) były 2 piątki i dwie 4 ;D

No ale , cóż xD

Teraz będą andrzejki , w czwartek mam imprezę :D Oczywiście w szkole , klasową .
Cieszę się ;D


Ok , dzisiejszy temat to ranking lps fuzzy .
A więc zacznę wybierać :

28.
Pingwinki to jedna z moich mani , a zamiast normalnego czarnego musieli mu zrobić go fuzzy :(
Z tego powodu dostaje on ostatnie miejsce w moim rankingu ;-)

27.
Małpki są słodkie , ale do tej nie pasuje mi ... futerko .
Ta figurka była by ładniejsza bez niego ;-)
26.
Nie wiem czemu , ale mi się nie podoba ;/
25.
Jakoś tak nie przepadam za surykatkami , tak czy siak ... ta w dodatku wygląda jak Ronald Wesley , z Harry'ego Potter'a xD


24.
Foczka jest ładna , ale nie wiem czemu wygląda jakby się ubrudziła x.x
23.
Kuzynka Milki !
Znowu Wesley x.x Gdyby była moja , nazwałabym ją Rudy (czyt.Rudi) ;D

22.
19.
Retriver ? Nie powiem że brzydki , ale nie przemawia do mnie xD

18.
Ale brwi :D Bardzo mi się podoba :D

17.
Panda jest urocza <3
16.
FFajnie było by mieć takiego w kolekcji :3
15.
Mój kolega go ma , tylko bez futerka .
14.



13.
Ale fajny kształt xD

12.
Lewcio :3 To by był Skaza , z króla lwa taki cieeemny :3 Chociaż jakoś nie pasuje xD
11.
Przypomina mi się bajka ,, Kapitan Flamingo'' ;D
A co gorsza... Vanish , zaufaj różowej sile , zapomnij o plamach !
10.
Moja koleżanka ma bzika na punkcie nietoperków lps , lepiej żeby go nie widziała :3
9.
Słodka  <3
8.
Nie mam lps'a tej rasy. No bo golden retriver jest wyższy i ma grzywkę :3
To nie to samo :/


7.
Chcę go <33333

6.
Marzenie :3
5.
Moja Wichura :D
4.
Jaki śliczny :D
3.
2.
To mój najnowszy lps , jak wiecie . John <3

1.
Ale bym ją chciała mieć :3333
Na 100 % jedno z największych marzeń xD




To wszystko :3

A wy macie jakieś lps fuzzy ? Tak ? Piszcie !

Miłego tygodnia .









4 komentarze:

  1. Super ocenki!Ja mam babiesa fuzzy myszkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w grafice zdjęcia , ale nie byłam pewna czy dodać ;-)

      Usuń
  2. Ciekawe, ile kosztuje taki fuzyy? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgubiłaś chyba jakieś numery xD
    cute-collection-lps.blogspot.com -zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń