niedziela, 11 listopada 2012

39. Święto , zdjęcia i nowy lps ! :)

Hejka !

Jak tam u Was ? Ach , dziś Święto Niepodległości , nie obyło się bez rac i policji , jak i  w zeszłym roku :D
Już niedługo 1 cz. serii 'LPS bohaterowie filmów' !

Dziś mam zdjęcia z no ... ego właśnie święta , oto one :
Roger z flagą :)

Doggy też chciał fote :D

DM : Violet to flaga Monako !
V: Chyba ... a no tak , sorry xD





Dzień był bardzo fajny , dałam tacie płytę z piosenkami Nickelback , Nirvana , The Offspring , Metallica itd.
No i ... no i to dla tego że ma jutro urodzinki :) Mama zabiera go do kina na nowego James'a Bond'a .
Może ktoś oglądał ? Ach , ja widziałam wszystkie części z Pierce'm Brosnan'em i z Daniel'em  Craig'iem.
No i cóż , ja czekam aż będzie na np. stronie ekino.tv gdzie oglądam dużo filmów :)
A no i to jest mój nowy lps czyli...












DOG NIEMIECKI !

Nazywa się John i jest strasznie słodki :)


No i mam razem 6 dogów xD


Dobra , to cześć :3




9 komentarzy:

  1. Słodki Dog, zazdroszczę :)
    Nie wiedziałam że są Dogi Fuzzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Nie tylko dogi są fuzzy , mam też i konika który ma na kopytkach , ogonie i grzywie futerko :D

      Usuń
    2. Kate LPS (nie chce mi się logować...)12 listopada 2012 20:41

      Wiem że nie tylko Dogi są Fuzzy :D
      Sama mam takiego wielbłądka, Charliego.

      Usuń
  2. Wow świetny blog. *.* No dzięki takim właśnie blogowiczom mam ochotę dalej pisać. :D Fajne fotki, ja cięęę, skąd ty wytrzasnęłaś tego doga?! I jeszcze pytanie; w jakim programie robisz PNGsy i jak je robisz, bo ja próbuję, próbuję i za bardzo mi to nie wychodzi. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julia ♥
      Dog z allegro :D
      No cóż , myślałam nad tym i załączę do następnej notki film jak je robię :)

      Usuń
  3. Świetnie :) I nie wiedziałam, że są LPS, które są całe w futerku! <3

    -------------------
    Zapraszam na http://www.miasto-lps.blogspot.com/ - poruszane są tu różne tematy o LPS, zaczynając od porad, a kończąc na opowiadaniach ;D

    OdpowiedzUsuń