sobota, 24 listopada 2012

46. Lista wymarzonych lps ;-)

Hejka :3


Cóż , dziś jest dosyć ładna pogoda , niby nie ma słońca , ale nie pada a niebo nie jest szare tak jak wczoraj.
Dziś mi się przypomniało z przyrody , że w atlasie pisało że mieszkam na obszarze klęski ekologicznej :O

No ale ... aha , a oglądał ktoś '' King Konga'' ? Nie macie pojęcie jak się wzruszyłam (Kevin - Wow ! Martyna ma uczucia :D ) , płakałam trzy razy i powiem Wam że film był świetny :3

Dobrze , a więc skorzystałam z programu artystów , sam Matejko był by zachwycony ?
Jaki to program ? Oczywiście windowsowy paint ;D

Dobra , dobra pokażę Wam :











Ten obrazek no... sądzę że jest Wam znany :-) Pojawił się już na moim blogu .
No a ten jest nowy , marzę o naprawdę wielu pet shopach . 
Mam nadzieję że niektóre marzenia się spełnią :-)

To wszystko na dziś :)
Do napisania kochani :D




















2 komentarze: