poniedziałek, 12 listopada 2012

40. LPS bohaterzy filmów cz.1 + tapety z lps

Ohayoo ^^
Zmieniłam wystrój bloga na taki jak przedtem gdyż widok dynamiczny nie pasował mi do mnie i do bloga , i zaczął mnie denerwować.
Mimo to będę nadal dodawać takie zdjątka :3
Cieszę się , nie poszłam do szkoły bo rano wym... każdy wie o co chodzi :/
No i po napisani noci lecę odrobić zaległości :)

Dziś mam dla Was Shaggy'ego w który jest przebrany za ... w każdym razie występuje on w 1 cz. ''LPS bohaterzy filmów'' :)

A oto Saggy  przebrany za ...
Kapitana Jack'a Sparrow'a !!!

Zbliżenie na szpadę i koszulę :)

Peruka z za krótkimi dredami 

Koszula zdjęta z  modela .

:)

S: Arrr. Jestem piratem !


Przy oknie :)
Z moją ręką ._.

Znowu przy oknie :)

A oto i Johnny Depp grający Sparrow'a :)
Porównajcie fotografie .

Czego użyłam by stworzyć kostium ?
  • pisaków ,
  • papieru ,
  • kredek,
  • skrawka białego materiału,
  • czerwonej bibuły,
Jak wykonać kostium ?
Niestety nie wykonałam zdjęć , ale w następnej części pojawi się instrukcja :)



A teraz tapety z lps :)




W sumie nic ciekawego :D
Ale dla osłody dożucę 4 png'sy z których możecie zrobić lepsze tapety .




Wg bardzo się cieszę dziś po kinie mama i tata jadą po moją new mp3  , a ma ona aż 4 GB . Czyli jak to się mówi 'giga' . To oznacza że pomieści ok.750 piosenek *o* ♥o♥


5 komentarzy:

  1. Odświeżał i widzę pościk :D Napisałaś to 3 minuty temu ;p Jeszcze nie przeczytałam, bo chciała być pierwsza ^^ O, teraz już 4 min. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kostium i prosty do zrobienia. ;)
    Czy ja dobrze widzę, że ostatni PNG był zrobiony przeze mnie..? Nikt nie robi tak krzywo jak ja. o,o
    A i na przyszłość odpowiadaj w PSach w notce, bo tak to ja pomyślałam że zignorowałaś moje pytanie.

    OdpowiedzUsuń