piątek, 23 listopada 2012

45.Oceny LPS - koale.

Siemson ;-)

Przeglądałam dziś swojego facebooka , pewien fanpage związany z Harrym Potterem (<3) miał na tablicy obrazek z którego wynikało że  buźka ;-) jest normalna , ale ta : :) to Voldemord , ponieważ nie posiada nosa .

O czym ja piszę ?! :> W każdym razie cieszę się , bo oglądam na tvn film - znanego ,,King Konga'' .
Początek  jest dla mnie ''strasznodziwny'' . Chyba... o mój ! Idzie , coś ruszyło się ... to goryl :3
Kurde kto sp...nie będę mówić , taką małpę !

No ale przejdźmy do koali ^^
Sądzę , że większość z Was ma tą koalę w swojej kolekcji , tak jak ja ;-)
Ma zwyczajny szary kolor , ale to najbardziej przypomina jej rzeczywisty wygląd.
Jej oczka są niebieskie , a figurka nie ma rzęs . I dobrze , jak dla mnie nie pasują do tej figurki.
Uważam że pomimo niekoniecznie , ciekawych kolorów ma swój orginalny wygląd i naturalny kolor.
Ocenka to 10/10 
Kolejna koala .W bardziej fantazyjnych i słodkich kolorach .
Jak dla mnie ciut za bardzo przesłodzona , chociaż z chęcią bym ją kupiła.
Poza ''sweet'aśnym'' kolorem , oczy są dla mnie eeee... takie mniej no... czegoś im brakuje.
Ocena to 8/10
Mamusiu *o* !!! To mamusia :3 Mama lps'ka babies , wprost cudna !
Jedna z z najładniejszych koal . Jej kolory są fantazyjne , mimo to uważam że są idealnie dopasowane.
Rzęsy dodają jej uroku , a ten nos :) Wszystko idealnie dopasowane , przy czym figurka naprawdę przypomina mamę. Kolejny raz ocena 10/10 :3
I wreszcie , koala kolekcjonerska . Uważam że jest śliczna , ale gdyby była możliwość , chyba bym jej nie kupiła .Ma piękne zieloneee oczka <3 Kolory mnie nie powalają mimo to daję jej 9,5/10 .
Nareszcie <3 Moje marzenie , słabo dostępna koala *w* jest na moje nieszczęście w saszetkach , jako pet shop ze specjalnej edycji . Ma takie śliczne kolory , a te oczka :3 Achhhh.
Oczywiście 10/10

I ostatni lps , koala z serii pet shopów ze scenką.
Oczka zieeelone <3 Znaczki , nie są krzykliwe , odpowiednio dobrane idealnie wyglądają na petku.
Dla mnie zasługuje na 10/10 :)




A to już wszystko w dzisiejszej notce , jutro chyba nie dodam . Nie gwarantuję , ale muszę się uczyć wiersza na pamięć , a pani pyta w poniedziałek.
Cóż , wiem że ta notka nie jest 'wyjątkowa' ale chciałam , żebyście się utożsamili z moim zdaniem.


Okayoo , to do napisania ( no i przeczytania rzecz jasna xD) .








1 komentarz: