piątek, 20 lipca 2012

6. Nina & Lady-żyrafki lps+ lista lps

Hello

Dziś będzie notka ooooo..... Lady i Ninie XD
(od lewej) Nina , a ta ''blada'' to Lady , kiedyś miały inne imiona ale postanowiłam je zmienić xD




Nina
Ma 18 lat , jest nieco obrażalska ale świetnie dogaduje się z innymi , ma dar przekonywania jest naprawdę miła jeśli się ją pozna xD. Jeśli ma wrogów ( a ma xD ) lubi z nimi rywalizować. Kocha do późna się wylegiwać , jeść sałatkę i pić coca-colę . Jej ulubiony kolor to morki niebieski . Uwielbia kłócić się z swoją siostrą i wariować ze swoim najlepszym kumplem Kevinem :D Bardzo lubi podróżować , jednym z jej marzeń jest to by w LittlestLandzie zamieszkały inne żyrafki takie jak ona i Lady. Ale poza tym jej naj , naj , naj , największym marzeniem jest móc popływać ( ale najpierw nauczyć się tego) . Oprócz tego jej hobby jest  jeżdżenie samochodem , sama nie wiem czemu xD . Z tego co słyszałam od Kevina jej we zainteresowanie to o dziwo oglądanie filmów xD Jej ulu. to ,Wyrok Śmierci ( fuck yeah moja szkoła ! Wczoraj go oglądałam :3 ) i Avatar ( FUCK YEAH XD ) .




Lady
Również jak jej siostra ma 18 lat . Jest miła , inteligentna i  zabawna . Dużo chłopaków w mieście zabiega o jej względy :3 Ale ona każdemu odmawia , oczywiście lubi chłopaków , razem z swoją siostra włócząc się po mieście spędza z  nimi dużo czasu . Często dostaje ataków i napadów śmiechu oraz głupawki xD Poza tym uwielbia przebywać w towarzystwie , imprezować i czuć się wolna :) Bardzo lubi malować i rysować . W przyszłości marzy by zostać projektantką mody , bardzo lubi muzykę . Przy najbliższych przesłuchaniach chce się zgłosić do zespołu . Uczy się grać na gitarze elektrycznej . Jej siostra się temu dziwi , ale Lady bardzo przebywać na świeżym powietrzu tuż przy naturze .  Ją jak jej siostrę też ciągnie do pływania .

P.s Nina była z allegro więc nie mam z jej zestwu orginalnego ptaszka i bango ( czyt. Bandżo )

:) Mam nadzieję że opisy Wam się spodobały :)

A teraz lista Żyrafek  lps do zdobycia ...


^^ Lady i Nina są zaznaczone :3
Ech... żyrafki.... OMK ( O my Kevin ! ) Mam nową manie xD

I ♥ Giravki LPS :*


Dobra , dam nową nocie na pamiętniku Kevina i eeeee.... na dogach niemeickich.
I na rysunkach ! Nie mogę zapomnieć ! Ech XD



Papap :*



4 komentarze:

  1. Jakie sweeet OMG !!!!!!!!
    Z kąt je masz ????!!!
    Pozdrawiam :D

    ~Elena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninę - z Allegro , Lady - z urodzin , jest w 5 serii saszetek :3

      Usuń
  2. ja naj bardziej pasuje do Niny (chociaż także troche do Lady) lubie bardzo imie Nina nazywam nim... wszystko do okoła nazwałam też tym imieniem jednego z moich ulubionych lps(króliczka). a co do lps baaaaardzooooooo faaaaaaajneeeeeeeee



    Natka

    OdpowiedzUsuń