niedziela, 22 lipca 2012

8.TOP 15-ulu.kształt piesków xD

Siema !!!!!


Wiecie jaka jestem happy ?
Hah xD Dziś mi nic nie  popsuje dnia xD
Ach....:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chce Wam również bardzo podziękować za 78 wyświetleń mojego bloga :) Ale czemu nie komentujecie ? Jest mi z tego trochę przykro bonie musicie pisać kodów z obrazka i być jako anonim :) Mam na razie 4 komentarze ._. Ale liczę że będzie ich więcej xD To tyle jeszcze raz bardzo , bardzo dziękuję :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz przejdźmy do notki xD Dziś w programie mam eeee.... pokazać Wam moje ulubione kształty psów lps :) Zaczynamy :D


                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                        
                               





 15. xD Taaaa mam 4 jamniki , myślałam że są na 2 ale eeeee..... nudy xD
14. Collie ....hmmm..... mam ich :0 xD Ale są na prawdę śliczne :3
13. Wszelkie rodzaje pudli xD Mam 3 ale w innych kształtach :D
12. Puppy :3 Mam jednego xD Synka dogów niemieckich ( Rose i Doggy'ego )
11. Dum , du,du,dum xD Bernardyny mam jednego ale go bardzo lubię :D
10. King charles spaniel :3 Nie mam żadnego ale są boskie i mogę je uznać za manie bo są 3 xD Cuddly z tuby , ten i taki z bucikiem :3 Ale czy ktoś zna zestaw tego z obrazka ? xDxDxD


9.Jack Russell Terrier :3 Kosiam je , chociaż ( znowuuuu) żadnego nie mam ;p xD



                                                  8. Owczarek niemiecki :3 Mam dwa xD Tego z foty i innego xD :3
                                               Ojojojjojoj :D Moje owczarki xD


                                                  7. Pomimo że żadnego nie mam ( znowu -.-) są piękne ale nie wszystkie       
                                                   ,raczej mniejszość xD



                                             6. Ttru tutututu XD Beagle też nie mam żadnego ale są CUDOWNE :3
                                            I je lubię xD
                                          5. Corgie :D Mam tylko jednego :/ Ale sa śliczne i słodkie :D
                                                           4.Obojętnie jakiego kształtu....kocham Husky :3 Tylko że żadnego  
                                                         nie mam :/ xD Ale może będe mieć :3
                                        3. Bassety :3 Mam 3 XD A tego również chcę o.O


                                      2. Bullteriery , mam jednego z tego zdjęcia ma na imię Rocka xD
                                      Bardzo je lubie pomimo tego że mam 1 :3


                                           1. Dogi Niemeickie , musiałam wziąć z ich bloga xDD
                                  Nic tego nie zmieni, dogi kocham naj , naj , naj bardziej :3


To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą notkę , mam nadzieję że się podobało xD




Papap:****



                                                        

8 komentarzy:

  1. ehh do owczarek niemiecki tylko doberman -.-' owczarek niemiecki to ten, który w dodatku ma fioletową łódkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To owczarek :/ Przetłumaczcie sobie na angielski i potem popatrzcie na to zdjęcie , ten z łódką to też owczarek .

      Usuń
  2. sorry literówka TO NIE OWCZAREK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To owczarek :/ Przetłumaczcie sobie na angielski i potem popatrzcie na to zdjęcie , ten z łódką to też owczarek .

      Usuń