wtorek, 31 lipca 2012

11. Moja nie obecność - krótkie wyjaśnienie.

Witajcie !

Jest trochę późno23:48 , myślałam że 22.00 :)
Cóż więc przejdźmy do tematu-moja dłuuga nieobecność .

Nie pisałam chyba z 5 dni , ale to dla tego że :

1. Odwiedzają mnie przyjaciele , jutro przychodzi na nocowanie koleżanka.
2. Mam obowiązki domowe.
3. Korzystam z pogody , i wychodzę na rower lub do ogródka
4. Muszę czytać lekturę ( W pustyni i w puszczy.)
5. Mam lenia
6.Mam MEGA lenia
7.Brak powodu...

Nie jest tego mało , a z resztą chyba mnie rozumiecie .
Jutro dodam (może) wakacje Perły cz.2 , ale wcześnie bo wstaję o 8.00 ( jak pisałam przychodzi koleżanka i to na 10.00 )

Na pociechę dam zdjęcie które dałam na nagłówek bloga , nowy oczywiście .

Cóż zdjęcie przedstawia Kevina któremu spodobało się towarzystwo śliwek .

Oczywiście jak to blogger (blog.spot) ucięło prawą część więc jest nazwa bloga , i adres URL :)

Poprzednio to zdjęcie było na nagłówku :

Mój Africk ( czyt.Afrik ;/) ;***

Cóż , to na tyle dzisiaj , :D


Zdążyłam przed północą  jest 23:58

Papatki :**

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że częściej nasz będziesz odwiedzała :) Ale dokładnie Cię rozumiem, też nie chce mi sie nic robić xD
    Pozdrawiam
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh , oczywiście że będę , zaraz tam zajrzę :3
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń