czwartek, 2 sierpnia 2012

12. Trochę o 3 generacji LPS

Siemajcie kochani !!

Dzisiaj postaram się napisać w miarę długi post.
Za nim zacznę , czy ktoś wie że został już tylko niecały miesiąc wakacji ? -.-
Oh to okropne , osobiście nie kocham szkoły ale zawsze mogło być gorzej , w każdym razie - przejdźmy do notki.

Co to jest trzecia generacja ?

Nie wiem co to jest 1 i 2 generacja . Ale 3 wygląda np. tak :

Oto lew i króliczek LPS z 3 generacji . Dokładne na ich temat mam mało informacji , ale może uda mi się przekazać je niewiedzącym :)

Czym różnią się od starych lps ?


Cóż , na pewno różnią się popularnościom , sporo ludzi nienawidzi tej serii , a inni za nią wprost przepadają.


Cóż więc zacznijmy od Logo , wymienili starą pandę  na tą z 3 gen. Hasbro stworzyło śpiewające LPS'y
sowę , wybaczcie ale niestety innych nie rozpoznam :/ Ale ten 3 wygląda na jamnika xD
Są tu już nie takie nowe lps walkabes ( dobrze piszę ? ) ale w innych kształtak : pszczółka , królik , kot , rybka , struś , nowy piesek , 2 kot , ośmiornica , nietoperz i coś w okularach .
Na samym dole na tle pomarańczowym są : koala (?) , konik , foka (?) , wieloryb/delfin , spaniel i biedronka ( najładniejsze dla mnie xD) lew i królik , coś i słonik .

A teraz róóóóżnice .........




Słonik sparkle , słonik z 3 generacji.

RÓŻNICE

-Inne oczy ,
-Dziwne niezbyt naturalne kształty ,
-Pstrokate , dziwne kolory ,
-Śmieszne wzory ( patrz. gwiazdki w uszach słonia )
-Itp.


Cóż ja osobiście wolę stare lps , ale co ja mogę zrobić ?
Ech....



Dobra może nie było długo , ale już ciekawiej niż ostatnio :D

Dobra , papajcie <333

4 komentarze:

  1. 1 generacja to LPS wyprodukowane przez Kenner a 2 to nasze kochane tradycyjne LPSy. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , 2 była naj naj naj :3 uuu.... dałaś mi koma ^^ Mam koma od July ,mam xD
      Pzdr.♥

      Usuń
  2. No ta 3 generacja, jakoś nie przypadła mi do gustu !
    Wole te klasyczne, zwyczajne LPS :)
    Pozdrawiam
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tą ulotkę i inna jest.

    OdpowiedzUsuń