wtorek, 28 sierpnia 2012

19.Nowy serial :)

Cześć .

A więc - bla , bla , bla . Mam nowy serial :3

Serial ''Dwa Światy opowiada o trójce nastolatków. Chodzi o Zack'a , Jenifer i Jessicę. W odcinku 1 , Jenifer i Jessy przeprowadzają się do internatu .
Dowiadują się że są razem w pokoju .
Nic nie wzbudza podejrzeń .


W odcinku 2 zmienia się miejsce akcji , i do gry wchodzą nowi bohaterowie - Zack , Gerard i Billy.
Jes i Jenifer wybierają się do kawiarni mieszczącej się w internacie .
Nagle wszystko staje się rozmazane po czym , obie mdleją.
Spadają do dziwnego pomieszczenie , wychodzi na jaw że to ''Wielka Sala'' mieszcząca się w Agencji. Dziewczyny są zdezorientowane . Widzą też leżącego na podłodze , chłopaka.
Gdy i on wyszedł z szoku Gerard , jeden z agentów opowiada całą historię.
Okazuje się że cała trójka , ma magiczne moce i pracują w agencji.
Muszą uratować świat...

Czy zdołają sprostać zadaniu ? Uda im się ? Oglądaj ""Dwa Światy'''.


Po za tym planuję jeszcze jeden ale na razie nic nie powiem :)

W ogóle szukam programu do konwertowania . Dzięki takiemu mogę zmienić format mojej kamery (HDV/mp4.) lub aparatu (MOV , czy jakoś tak ) na avi. Który jest formatem Windows movie maker :)
I tak mogłabym montować filmy .
Tata mi polecił , taki z którego on sam korzysta , niestety -.- ściągnęły mi się wraz z nim jakieś dodatki i coś więc nawet nie wiem czy sam ten program został zainstalowany .
Oczywiście chcę bezpłatną wersję , a nie jakieś próbne ! 
Ech. Widzicie jakie ja mam problemy ? xD

Dobra . 



                                                                                           Cya xD

2 komentarze:

  1. Będę oglądać! ^^ Tak w ogóle to fajny blog.
    http://only-lps.blogspot.com/ -skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też będe oglądać :D. about-lps.blogspot.com - skomentujesz?;D

    OdpowiedzUsuń