wtorek, 7 sierpnia 2012

17.Wyjeżdżam +informacje xD

Hejka !

Prosto z mostu - wyjeżdżam xD

Jutro ok. 7.00 -.- Tsaaa :3

Więc wracam 11 sierpnia (sobota).
-.- Będę tęsknić a wy ? xD


Nudziło mi się to sobie narysowałam. Mój rysunek przedstawia (od lewej) July & Elenę .
Moje postacie . Kliknijcie to się powiększy xD

INFO do BlandPet .... patrz na notkę nr. 15 -.- Jest coś dla cb xD
I wy też patrzcie bo jest tam też FanClub Koal LPS ^^

Dalej...


LPS które ze sobą zabierem:

-Kevin
-Piorun
-Africk
-Carolinee
-Rocka
-Wichura




Teraz  zdjęcia :














Kevin ;3














Piorun :D Dog niemiecki.^.^















Africk <333 Czyt.Afrik ;p













Caroline <333 Moja krówka xD















Rocka. Huhuhuhueheheheu xD















Wichura !





Dobra to papatki !!!

6 komentarzy: