niedziela, 5 sierpnia 2012

15.Olimpiada Sportowa LPS , podziękowania , FanClub ;3

Dobra zaczniemy od podziękowań ^^



Tak xD Dziękuję Bland Pet ;* Najwięcej komentarzy jest od niej , jest przy prawie każdej notce , za co jej dziękuję ;3 Odwdzięczę się jeszcze komami ^^

Dobra dalej......
Fan Klub/Club.......................


Koal xD Koal czy koali ? Nwm. xD

Dobra ikona :

Haha xD Na tle TheSims 3 , bo innego tła nie miałam xD Taaa... niestety mam jedną koalę ;3
Ale przeżyję :p 

Tak więc jeśli macie bloga - wklejcie ikonkę do którejś notki , link do bloga dajcie w komie .
Jeśli nie macie bloga, piszcie po prostu że się zapisujecie ;*

Dobra więc dalej  Olimpiada Sportowa LPS

O tym jest notka na : http://pamietnik-kevina-lps.blogspot.com/ Wchodźcie !!!!
I o tym jutro będzie na : http://dogi-niemieckie-lps.blogspot.com/ Wchodźcie !!!!!!!!!!

Okayooo xD Więc....o olimpiadzie.



W ramach tego że są igrzyska w Londynie , ja zrobiłam Olimpiadę sportową :D

Dzisiaj są 3 konkurencje :

1.Jazda na deskorolce / skejtbording xD
2.Biegi
3.Gimnastyka ;3

Jutro :

1.Taniec
2.Piłka nożna
3.Lekkoatletyka

Pojutrze :

1.Piłka nożna 2
2.Tor przeszkód 
3.Podsumowanie Olimpiady Sportowej LPS

Całość trwa 3 dni ^^

Taak , więc to chyba tyle xD



Przypominam o tym i .....


Aha , dziękuję za ponad 200 wyświetleń bloga , jest mi bardzo miło :D

Dobra sajonara !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz