niedziela, 5 sierpnia 2012

14.Wakacja Perły cz.2 Dłuuuga nocia xD

Siemka !

Dzisiaj Wakacje Perły cz.2 :3

Jak ktoś nie czytał cz.1 to zapraszam : TU

Okay zaczynajmy :3


W rolach głównych :

Perła

Edward naj. kumpel Harry'ego



Harry (Perła uważa że to młot) największy przystojniak w szkole xD

Chaps (czyt.Czaps) , naj. kumpel Perły & Viollet

Viollet (czyt.Wajlet) naj. przyjaciółka Perły :-)






,,Wakacje Perły ''. cz. 2 ,,Jak ją przeprosić ?''.


*W domu Chapsa*

Chaps :(myśli) Hmm... pójdę do niej i przeproszę , dam jej różę z ogrodu to się ucieszy.

*10 min. później , pod domem Perły*

Chaps:(myśli) Okay , ,muszę po prostu zapukać ! Ech...o by była w domu ( :/) .
*Puka do drzwi*
*Perła otwiera , z tyłu stoi Viollet  *
Perła : Co ty tu ...?
Chaps : Chcę przeprosić .
P:S-serio  ?
C:Tak!
P:To wchodź (xDD)

*W trójkę siadają do stołu w kuchni , na dole tylko Wichura ( sis. Perły) ogląda Tv (TiVi XDDD)*
P:Truśa zaparzysz herbatę ? *Trusia - ksywa Viollet , od słowa Struśa xD *
V:Doobra .
P:Cudownie , a więc Chaps.
C:Proszę to dla cb * Wręcza jej różę *
P:BOŻE !! Ona jest cudowna ! Dziękuję :-)
V:Herbata jest ! To znaczy jaką chcecie ?
C : Sagę !
P : Ramzeja XD
V : Fuuu...saga :P
P: XD
C: xD
V:Lol , co wy pijecie , ja biorę pepsi ♥
P: A to sobie bierz xD
C : No więc przepraszam , ja ...byłem sorry , jestem kretynem .
P : Chapsik , ojojoj xD Było minęło , masz swoją Sagę ;p
C : Uuuu... humor Ci się polepszył ?
P: Co nieee ? XD Taaa.... ja też przepraszam .
C: Nie ma sprawy :D
P: To co porobimy ?
V : Nie wiem , może jakiś film obejrzymy ?
C : Eeee...tam
P : Nom , chodźcie gdzieś połazimy .
V : Okay
C: Spoko

* 30 min. później , w parku *

Wichura : Sie macie śmieci !
P: oooo kochana siostrzyczka o.O
W : Hello xD Co porabiacie ?
P:Idę.
W : O_O Gdzie ?
P: Powiesić się xD
W : :P Ech , żalooowa jesteś :p
P : Wiem , xD
C:Dobra chodź Perła
W : Tacata narki !
V:Papatki! xD


( Kochani jest burza więc chyba zakończę  notkę , ale grzmi i pada , dobra dokończę xD )

P: Serio coraz mniej ją lubię .
V:Przesadzasz , ona się tylko tak wygłupia xD
P : Ahaaa , co ty nie wiedziałam .
V :(myśli) Super :P Możemy zacząć wojnę !
C:Dobra dobra przestańcie , eeee.... o jest stoisko z lodami i słodyczami ♥__♥ Chodźcie !
V:Uuuuuuu...są rybi na patyku ^^
P: xD
C:Dobra ja stawiam , w ramach przeprosin
P:Chaps nie wygłupiaj się !
C : Oj tam oj tam xD
V : Dobra wiesz jaki on uparty xD To stawiaj młody !
C : Viollet .
V : Co ?
C : Jestem młodszy o 3 miesiące :p Nie przeginaj.
V : Okayooo :3

................................................................................................................................................


C.D.N ..............




Dobra ja spadejszyn XD Musze namówić Kevina zeby wreszcie napisał notę , i przypomnieć dogom :3



Dobra , papatkejsyzn xD




1 komentarz: