niedziela, 14 października 2012

31. Nowy lps i teledysk .

Witajcie :3

A więc dzisiaj za dobre ocenki dostałam ślicznego , i słodkiego petshopa .
Niestety mam zdjęcia robione telefonem , więc wybaczcie .
No i niestety -.-
Kevin oprowadził ją ( tak wiadomo że ten lps'ek to ona xD) po mieście no i...
stwierdziła że jest śmieszny .
Ale o tym to on napisze na swoim blogu :
http://pamietnik-kevina-lps.blogspot.com/

Okayoo. Więc oto ona :
Sorry że z netu , ale moje zdjęcia zapisałam na telefonie :D

Ok a teraz jej podstawowe informacje :3

Imię : Zizi
Nazwisko : Water
Lat: 17
Numer seryjny : # 2523
Rodzina : Foczka - Vicki Water
Przyjaciele : Narazie brak
Lubi : Pływać
Nie lubi : Głośnych lps i ogółem nie lubi głośnych rzeczy
Uwielbia : Deszcz
Nienawidzi : Dużych upałów


Okayooo , to do napisania..




















Chwila.





















Zapomniałam XD













No to przypomnę....








































!!!!!!!!!!!!!!!














Niżejjjjj...............


















































No dobra a więc.....
























To link to jej teledysku :

















No to do napisania !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz