poniedziałek, 15 października 2012

32. Rysunek + jak narysować liska lps ?

Cześć :)

Dzisiaj nie mam niestety pomysłu na 'fajną' notkę .
Właśnie dla tego pokażę Wam jak łatwo narysować liska  lps'a.
Ale najpierw mój rysunek doga niemieckiego w paint'cie .
Przedstawia mojego doga niemieckiego - Pioruna .

Wiem brzydki x.x Właściwie to tylko tułów wyszedł źle tylnie łapy są za krótkie  , no ale trudno .


Ok .

A teraz instrukcja rysowania :

Dobrze . A więc krok 1. to nasze ''narzędzia'' do wykonania rysunku .
Właściwie potrzebujemy tylko zwykłego ołówka i kartki .

Krok 2. Na kartce szkicujemy delikatnie mały pomponik . 
Jest on połączony z czapeczką . Więc musicie narysować czapkę .
Tuż potem dwa zaokrąglone trójkąty które będą uszami .

Krok 3. Rysujemy odpowiedni kształt głowy liska .
Następnie spod czapeczki musimy narysować mały ( oby nie zadurzy !!)
kosmyk włosów . Potem dwie przekrzywione , jajkowate pętelki które będą oczkami petshopa .
Teraz , gdy oczy i grzywka są gotowe rysujecie mały ''kopi'' nosek , z którego puszczacie dwie linie na kształt kotwicy .

Krok 4. Tułów i nogi . Ja zaczęłam od futerka pod szyją .
Wam tez powinno pójść lżej jeśli zaczniecie od tego . Następnie rysujemy łapki na kształt tych na zdjęciu .
Tak jak i ogon . No i to wszystko . UWAGA ! Pamiętajcie że przednie łapy nie mogą być oddzielone od tułowia linią . Tak postępujecie tylko z tylnimi , ze względów estetycznych itp.

Krok 5. W oczkach robimy kropki , tak jak na orginalnej figurce .
Robimy paski pokazujące kolory oczu no i  w rogach rysujemy lekko trójkątne rogi .
No i włala (xD) !! Rysunek gotowy :D

Przepraszam że  ... no lisek jest troszkę nieudany .
Poza tym lisek ma nr 1028 , a na rysunku nie widać mojej dwójki xD

Aha , no i lisek w rzeczywistości wygląda tak :



Tyle że ja narysowałam go w złą stronę , ale tak było mi wygodniej .

Podoba się ? Piszcie !!!



Pozdrawiam ,

DM

4 komentarze:

  1. Ale słodki doguś ^^ a lisio ^^
    Będziemy sobie komać
    nasze-littlestpetshop.blogspot.com
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super ja nie dałabym rady narysować go w drugą stronę mimo,że też byłoby mi łatwiej.Brawo:)

    OdpowiedzUsuń