wtorek, 23 października 2012

33.Impreza w Petshopowie/LPSLandzie :)

Cześć :)

Właściwie dziś nie wydarzyło się nic , no może poza tym że właśnie trwają przygotowania do imprezy .
Jutro dodam zdjęcia .

Poza tym dziś dostałam 5 z wf''u i z historii 4 .
A tak to było nuuudno.

Aha , przypominam o ask'u w notce 29 !!!
No i może odpowiem na pytanie :
@Viktoria - Jasne że możemy sobie komentować , będzie mi bardzo miło :)

Aha , no i mam do Was pytanie - czy możecie wejść na bloga about-lps.blogspot.com ?
Niestety , mi pisze że nie jestem ''upoważniona'' to czytania bloga , inaczej że mnie nie wybrano.

Dobra , cześć !

Papatki ♥

DM

2 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się zdjęć z imprezy!Ja też nie mogę odwiedzić bloga about-lps.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością na zdjęcia z imprezy.

    Niestety, ja też nie mogę wejść na tamtego bloga.

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń