środa, 5 września 2012

21.Wybory miss bloga.

Siemajcie !

Wpadłam na pomysł wyboru ''maskotki'' bloga .
Zanim zaczniemy . Jak Wam mija szkoła ? Tzn. jak tam w szkole ?
U mnie okay. Jest 20:41 muszę jeszcze zrobić rysunek na angielski O_O jak ja brzydko rysuję !
Ech. Nieważne . W dodatku mam jutro dwie przyrody i dwa  polskie . :/
No ale chyba przeżyję :3

Ok a więc wracając do notki , oto kandydatki :






Angelina , Becky , Rocka , Rose i Stacy . Moje kandydatki . Proszę głosujcie w komentarzach !
I piszcie pytania do notki 20 !!!

W ogóle jutro muszę zrobić teledysk z LPS na ''święto'' 190 widzów na yt . Na razie jest 191 , jeszcze 9sub i będzie....200 ♥

MASAKRA , jeszcze nie mam piosenki -.- Ale coś wymyślę ^^

Ok . 


                                                                                                              ~Cya

3 komentarze: