sobota, 8 września 2012

23. Mania teledysków ? & straszna reklama

Cześć .

Wiecie co ? Zacznijmy że mam trochę długi tytuł .
Ogl. wczoraj Tv patrzę i tu ... reklama LPS Faires -.- Już im reklamę zrobili .
Ech . I te dziewczynki i piosenka .

Właściwie to 2 reklama faires jaką widzę . Bo ta z Tv była w lesie i po polsku .

A tu jest link do angielskiej reklamy . : http://www.youtube.com/watch?v=aDRpvGMVz84

A teraz wracając do tematu mani teledysków .
Nakręcę i zmontuję dziś teledysk do

Kanye West - All Of The Lights ft. Rihanna

Przepraszam ale kopiowałam nazwę z yt xD
Tsa . Bardzo mi się ta piosenka podoba .
Więc będzie z nią teledysk .

Wg na 16.00 idę do koleżanki z kl. na urodziny .
Pokaże Wam co jej kupiłam :

Twix'y <3 Pycha xd

Te karty są z (jak widać) HSM  . Widać napis '' Flirt Towarzyski '' .
Na kartach są wypunktowane wypowiedzi chodzi że jest np. 3. Masz ładne oczy .
Mówię osobie nr i daję jej kartę . Mam tą grę , ale nie z HSM .
Mam nadzieję że zagramy <3

Modelina ASTRA , 12 kolorów . Alicja (koleżanka) ma smykałkę do plastyki .
Jedna koleżanka kupuje jej glinę a ja modelinę . Ale zamawiam z mamą druciki do zawieszek , dla mnei i dal niej . Więc już w szkole jej dam . Teraz nie zdążę .

No i tak wygląda torebka . U góry wystaje opakowanie Twix'ów xd

Dziś krótko bo muszę nakręcić , ogarnąć pokój . Zjeść obiad i jechać . 

Papatki !




3 komentarze:

  1. Super notka!
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka i piękne rzeczy kupilas koleżance.
    -------
    about-lps.blogspot.com - skomentujesz?
    Mój blog jest dynamiczny, więc nie wiem, czy wiesz jak sie tam koma, wiec podaje instrukcję XD
    Jak dodać komentarz do wpisu?
    1.Kliknij odpowiedni wpis.
    2.Przeczytaj notkę.
    3.Zjedź na dół wpisu i kliknij "Add a comment" lub "View comments".
    4.Wprowadź komentarz.
    5.Wciśnij opublikuj.
    6.Czekaj na moją moderację. Gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Czekam na teledysk! ;)
    Zaglądnij! ----> http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń