czwartek, 13 września 2012

25. W górach z LPS ;-)

Hejka !

Właśnie jestem w górach . W miejscowości w Wambierzycach .
Ach jak tu cudownie . Wzięłam ok. 20 lps , sama nie wiem bo nie liczyłam xD

Państwo ok. 55 lat wynajmują w wielkim domu mieszkanka z sypialniami , łazienką i indeksem kuchennym.
Nagram coś i porobię zdjęcia , wzięłam aparat :D
Jutro zamieszczę parę zdjęć . A czemu piszę ? Jednym z rarytasów tych mieszkanek oprócz kablówki jest też Wi-fi <3
Więc mama wzięła swojego netbooka ! 
Otaczają mnie piękne góry  , w niektórych miejscach zamglone .
Jestem bardzo blisko Gór Stołowych , gdzie są wieeeeeeeeeelkie skały tworzące różne formacje .
Możecie poszukać w google grafika Strzeliniec , jest tam pewnego rodzaju park na górze , miała tam być dawno temu baza wojskowa , wysadzali dynamitami bloki skalne i tak się utworzyły przeróżne formacje .


Dobrze , to tyle . Przepraszam że tak krótko . Pozdrawiam !


5 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś w górach!Dobrze się bawisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. W górach *-* :D, fajnie, miłego pobytu :D. U mnie NN na about-ls.blogsot.com - wpadniesz i skomentujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Góry Stołowe? WHAT WHAT WHAT? I love góry stołowe *___* czekam na fotki

    OdpowiedzUsuń