piątek, 14 września 2012

26. Górskie zdjęcia z lps :D

Siemka !

Ach , wiecie jak się nachodziłam w górach ? Masakra , jeszcze jak wracaliśmy z Błędnych Skał , stanęliśmy   parkingu . Mama porozmawiała z młodą parą podobno jest tam szlak . Oni szli aż trzema by wrócić do samochodu . No to sobie poszliśmy . Było masakrycznie  , ale i ciekawie .
Zamieszczę zdjęcia a potem dopiszę resztę .

UWAGA ! W drodze wyjątku zdjęcia są niepodpisane . Mimo to PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ !!!
Zdjęcia są w 100 % moje !

Oto ja w Błędnych Skałach . Opieram się o dwa wielkie głazy .

Znowu ja xD


Tutaj już za Błędnymi Skałami . Dokładnie nie znam położenie , na tym szlaku już w 2/3 drogi był istny wodospadzik z ...czerwoną/pomarańczową wodą xD Trzeba było bardzo ostrożnie przechodzić ponieważ w  pewnym fragmencie , weszliśmy na pole mini-mini wodospadzików , i 6 cm oczek wodnych.
Najbardziej zadziwił mnie kolor wody ;-)

Kevin i Borys na kamieniu podczas ''postoju'' w Błędnych Skałach .

Król Harold I na kamieniu , widać fragmencik mojego plecaka .
Znowu ja x.x Na kładce . Zdjęcie robione na szlaku.
Właściwie ta kładka jest tu po to by nie deptać po rozmoczonym terenie i poza tym mieszkają tam żaby .
Chociaż żadnej nie widziałam xd

Ja przy mamuciej skale przy drodze powrotnej na szlaku .
Szliśmy przez Białe Skały .

Dobrze to tyle na dziś .
Jutro też dodam nowe zdjęcia .

Pa ! Pozdrawiam kochani !!! <3




4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia!
    -----------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują zdjęcia, zwłaszcza twe intrygujące pozy XD. U mnie NN

    OdpowiedzUsuń