niedziela, 9 września 2012

24.Zapowiedź '' TAS'' .xD

Siemajcie !

Zastanawiacie się co to jest TAS ?
A więc już mówię to Tajni Agenci Specjalni .
Właściwie dłuższa wersja to Tajni Agenci Specjalni LPS .
Ale skróciłam xD

A więc jak wiecie lub nie  TAS będzie opowiadaniem o LPS .
O... agentach i i... no .

Więc w każdej części będę inni bohaterowie , poza agentami .
Podejrzewam że niektóre ''odcinki'' będą na 2 części . No ale nieważne.

Agenci są oznakowani 1 literą imienia ja jestem Martyna więc jestem Agentka M xD
Agentami są :

                                                Kangur . Kao Kangur xd Agent K czyli szef .



                                            Billy Koal . Agent B.

                                                 Milka Chow . Agentka M .
                                                          Jenny Maxix .Agentka J .



Wiem że krótko , ale jutro będzie dłużej :)


Pozdrawiam !


2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać :D.
    NN na about-lps.blogspot.com - byłoby mi bardzo przykro, gdybyś nie skomentowała :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super agenci!Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń